Algemene Ledenvergadering 2020

• Geschreven door Bestuur

De Algemene Ledenvergadering 2020 die eigenlijk volgens de normale omstandigheden altijd in april van het jaar wordt gehouden hebben we door de Coronamaatregelen al een aantal keren moeten uitstellen. Omdat het statutair verplicht is op deze ledenvergadering verantwoording af te leggen over het gevolgde beleid en we als bestuur transparant willen zijn naar onze leden gaan wij toch maar weer een poging doen om deze vergadering te organiseren. Wij hebben deze nu gepland op woensdag 7 oktober 2020, om 20.15 uur. De locatie wordt nog nader bekend gemaakt omdat dit afhankelijk is van de tegen die tijd geldende Coronamaatregelen voor samenkomsten. Uiteraard proberen we een locatie te regelen waar de onderlinge afstand van 1,5 meter wordt gewaarborgd.

Het boekje met de jaarverslagen 2019 kunt u downloaden door op de link in de bijlage te klikken.

Om deel te nemen aan deze vergadering werken we met een voorinschrijving. U kunt zich tot uiterlijk 4 oktober aanmelden door een mail te sturen naar: info@aegir-eindhoven.nl

Na inschrijving ontvangt U een bevestigingsmail met daarin de locatie van de vergadering. De locatie is namelijk mede afhankelijk van het aantal mensen dat zich gaat aanmelden.

LET OP!  Alleen leden die zijn aangemeld krijgen toegang tot de vergaderlocatie